![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
عندى مبنى ومطلوب منى اعمل تدفئة لهذا المبنى باستخدام غلايات (boiler)
لو فى حد اشتغل فى المجال دة رجاء المساعدة با***ابات او المخططات او مرجع او اى شىء. وجزاكم الله كل خير,,,,,,, ووفقكم الله بما فيه خيرا لكم ولنا,,,,, |
![]() |
|
|