![]() |
حسابات التدفئة
حسابات التدفئة
عندى مبنى ومطلوب منى اعمل تدفئة لهذا المبنى باستخدام غلايات (boiler) لو فى حد اشتغل فى المجال دة رجاء المساعدة با***ابات او المخططات او مرجع او اى شىء. وجزاكم الله كل خير,,,,,,, ووفقكم الله بما فيه خيرا لكم ولنا,,,,, |
| الساعة الآن 05:48 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir