![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
#1
|
|||
|
|||
|
استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى حصرى لعدلات ![]() ![]() يلا يا عدولات شوفوا معايا ابداعاتى الجديدة :) ............. اول حاجة جبت علب من الفارغة دى وزينتها ![]() زينتها بقماش شفاف ( شيفون ) ولزقته بمسدس الشمع ![]() وهنا زينتها بالستان وحطيت عليها الزواق دا ![]() وحطيت على الحواف تل عشان يخلى شكلها احلى :) ![]() ودا الشكل النهائى ودى والاكسسوارات اللى هحطها فيها ![]() ودى بعد ما حطيتها فيها وعاملة واحدة كمان للأقلام بتاعتى :) ![]() .................... ايه رأيكم بقى فى المواهب الجامدة دى ههههههههه ثكر صح؟ :) ![]() ال**در: منتدى عدلات النسائي
??????? ??????: [اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيق || ??????: ahlam1399 || ??????: اسم منتداك
|
![]() |
|
|