![]() |
[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيق
[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى
استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى حصرى لعدلات http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954002.gif http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954004.gif يلا يا عدولات شوفوا معايا ابداعاتى الجديدة :) ............. اول حاجة جبت علب من الفارغة دى وزينتها http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946431.png زينتها بقماش شفاف ( شيفون ) ولزقته بمسدس الشمع http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946433.png وهنا زينتها بالستان وحطيت عليها الزواق دا http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946432.png وحطيت على الحواف تل عشان يخلى شكلها احلى :) http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946434.png ودا الشكل النهائى ودى والاكسسوارات اللى هحطها فيها http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946436.png ودى بعد ما حطيتها فيها وعاملة واحدة كمان للأقلام بتاعتى :) http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946435.png .................... ايه رأيكم بقى فى المواهب الجامدة دى ههههههههه ثكر صح؟ :) http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954003.gif ال**در: منتدى عدلات النسائي |
| الساعة الآن 08:39 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir