ryan

ryan (https://hameed.nwar.uk/vb/index.php)
-   مكياج - ميك اب - عطورات - تسريحات شعر - العناية بالبشرة (https://hameed.nwar.uk/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   [اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيق (https://hameed.nwar.uk/vb/showthread.php?t=196179)

ahlam1399 02-09-2014 03:07 AM

[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيق
 
[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى


استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى حصرى لعدلات

http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954002.gif

http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954004.gif

يلا يا عدولات شوفوا معايا ابداعاتى الجديدة :)

.............

اول حاجة جبت علب من الفارغة دى وزينتها

http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946431.png


زينتها بقماش شفاف ( شيفون ) ولزقته بمسدس الشمع


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946433.png



وهنا زينتها بالستان
وحطيت عليها الزواق دا


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946432.png

وحطيت على الحواف تل عشان يخلى شكلها احلى :)


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946434.png



ودا الشكل النهائى ودى والاكسسوارات اللى هحطها فيها


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946436.png


ودى بعد ما حطيتها فيها
وعاملة واحدة كمان للأقلام بتاعتى :)


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946435.png


....................

ايه رأيكم بقى فى المواهب الجامدة دى ههههههههه ثكر صح؟ :)


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954003.gif







الساعة الآن 08:39 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
This Forum used Arshfny Mod by islam servant