Sommeren 2015 - كوكو دنمارك

ryan

العودة   ryan > مواضيع منقولة من مواقع اخرى > موقع اجنبي > كوكو دنمارك

قديم 08-15-2015, 12:29 PM
ahlam1399 ahlam1399 غير متواجد حالياً
Administrator

افتراضي Sommeren 2015

Sommeren 2015
Den sidste sommer, mens jeg er i 30’erne, har budt pa lidt af hvert. Dage, hvor livet var solskin, Paris, kolig vin, og det hele gik op i en hojere enhed. Men ogsa dage, hvor det gjorde ondt, foltes tomt og en grum ensomhedsfolelse kiggede frem fra de tomme vaerelser. Ofte gor vi status ved nytarstid. Men for mange enlige foraeldre er Sommeren ogsa en tid, hvor der er tid til eftertanke, og man stiller sig selv de store sporgsmal - det har i hvert fald vaeret et gennemgaende tema pa min terrasse, nar deleforaeldre gennem Sommeren har udvekslet ferie-erfaringer. For nar barnet pludselig ikke laengere er i huset, hvem er du sa? Pa taersklen til et nyt arti er der endnu en anledning til at gore status. Og her er konklusionen, uden at ga alt for meget i detaljer, at 30’erne har vaeret harde. Det er det arti, hvor undersogelser viser, at flest kvinder er stressede. Det er, mens vi er i 30’erne, at vi skal vise vores vaerd pa arbejdsmarkedet. Maske har jeg for store forventninger til 40’erne, men sa er det hverken forste eller sidste gang, jeg har for store forventninger. Men jeg haber, at 40’erne byder pa lidt mere ro. Lidt mere sikkerhed og lidt mere vind i sejlene uden helt sa meget hardt arbejde.Foto:
??????? ??????: Sommeren 2015 || ??????: ahlam1399 || ??????: اسم منتداك

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات