
02-09-2014, 03:07 AM
|
|
Administrator
|
|
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 3,727,761
|
|
[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيق
[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى
استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى حصرى لعدلات
![[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل](http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954002.gif)
![[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل](http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954004.gif)
يلا يا عدولات شوفوا معايا ابداعاتى الجديدة :)
.............
اول حاجة جبت علب من الفارغة دى وزينتها
زينتها بقماش شفاف ( شيفون ) ولزقته بمسدس الشمع
وهنا زينتها بالستان
وحطيت عليها الزواق دا
وحطيت على الحواف تل عشان يخلى شكلها احلى :)
ودا الشكل النهائى ودى والاكسسوارات اللى هحطها فيها
ودى بعد ما حطيتها فيها
وعاملة واحدة كمان للأقلام بتاعتى :)
....................
ايه رأيكم بقى فى المواهب الجامدة دى ههههههههه ثكر صح؟ :)
|