ryan

ryan (https://hameed.nwar.uk/vb/index.php)
-   مواضيع منقولة من مواقع اخرى2 (https://hameed.nwar.uk/vb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   يلعنك يا تويتر ويلعنك يالفيس ** يا لعن ابوكم ما وصلتوا رسالة (https://hameed.nwar.uk/vb/showthread.php?t=1656365)

ahlam1399 09-18-2015 10:50 AM

يلعنك يا تويتر ويلعنك يالفيس ** يا لعن ابوكم ما وصلتوا رسالة
 
يلعنك يا تويتر ويلعنك يالفيس ** يا لعن ابوكم ما وصلتوا رسالة

يلعنك يا تـــويـــتـــر ويلعنك يالـــفــــيـــس
يا لعن ابـــوكـــــــــــــم ما وصلتوا رسـالة
قــصــــايــــــــــدي راحة من عبركم خيّس
وانا احسب انّــه وقّـعـت بالامـــــــــــــــارة
لو صحت انا لــعــيـــــال وايــــــل وفرّيّس
بـمـلـوكــهــــا بـاحــرارها بــالــــــــــوازرة
تـجـــــــاوبــوا في دحــــــــّة تجلب العيّس
يفرح بهم من يشتكي من الــخــســـــــارة
ولو صحت انا في خـنــدف ما يقعد بليس
عـــــــــــــاف الجزيرة وراح يبني عمارة
ولو صحت انا بجدودنــــــا طي مـع قيس
تــفــجــرت اقـبـورهـــــــــــــــــ م بالحرارة
ولو صحت انا بــكـهــلان جوني مدابيس
قــــحـــطـــــــــــــان تاتي كلها في جسارة
ولو صحت انا في جــيــــش تبّع وبلقيس
الــكــــــــــــــــل منهم جاك ينفض اغباره
ولو صحت انا بالـبـايـــــدة طسم وجديس
تـصـالـحـوا ثـم اقـبـلــوا فـي نـمــــــــــارة
ولو صحت انا باللي يسمونه الـهـيـــــس
تنظيم داعـش كــــــــــــــان جتني اخباره
ضيعتني يالفيس ويا تويتر الـتـيـــــــــس
وانا احسب ان العلم فـيـكــــــــــم شرارة
ما بــاقـــــــي الا اصيح يا ويس يا ويس
يمكن تـجــــــــــــاوب مع ظروفي وزارة



جديد / الخيّال التغلبي


الساعة الآن 06:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
This Forum used Arshfny Mod by islam servant