المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حسابات التدفئة


rss
01-26-2013, 12:02 PM
حسابات التدفئة
عندى مبنى ومطلوب منى اعمل تدفئة لهذا المبنى باستخدام غلايات (boiler)
لو فى حد اشتغل فى المجال دة رجاء المساعدة با***ابات او المخططات او مرجع
او اى شىء.

وجزاكم الله كل خير,,,,,,,

ووفقكم الله بما فيه خيرا لكم ولنا,,,,,