rss
01-26-2013, 12:02 PM
حسابات التدفئة
عندى مبنى ومطلوب منى اعمل تدفئة لهذا المبنى باستخدام غلايات (boiler)
لو فى حد اشتغل فى المجال دة رجاء المساعدة با***ابات او المخططات او مرجع
او اى شىء.
وجزاكم الله كل خير,,,,,,,
ووفقكم الله بما فيه خيرا لكم ولنا,,,,,
عندى مبنى ومطلوب منى اعمل تدفئة لهذا المبنى باستخدام غلايات (boiler)
لو فى حد اشتغل فى المجال دة رجاء المساعدة با***ابات او المخططات او مرجع
او اى شىء.
وجزاكم الله كل خير,,,,,,,
ووفقكم الله بما فيه خيرا لكم ولنا,,,,,