ahlam1399
02-09-2014, 03:07 AM
[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى
استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى حصرى لعدلات
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954002.gif (http://up.3dlat.com/)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954004.gif (http://up.3dlat.com/)
يلا يا عدولات شوفوا معايا ابداعاتى الجديدة :)
.............
اول حاجة جبت علب من الفارغة دى وزينتها
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946431.png (http://up.3dlat.com/)
زينتها بقماش شفاف ( شيفون ) ولزقته بمسدس الشمع
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946433.png (http://up.3dlat.com/)
وهنا زينتها بالستان
وحطيت عليها الزواق دا
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946432.png (http://up.3dlat.com/)
وحطيت على الحواف تل عشان يخلى شكلها احلى :)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946434.png (http://up.3dlat.com/)
ودا الشكل النهائى ودى والاكسسوارات اللى هحطها فيها
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946436.png (http://up.3dlat.com/)
ودى بعد ما حطيتها فيها
وعاملة واحدة كمان للأقلام بتاعتى :)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946435.png (http://up.3dlat.com/)
....................
ايه رأيكم بقى فى المواهب الجامدة دى ههههههههه ثكر صح؟ :)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954003.gif (http://up.3dlat.com/)
ال**در: منتدى عدلات النسائي (http://vb.3dlat.com)
استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى حصرى لعدلات
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954002.gif (http://up.3dlat.com/)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954004.gif (http://up.3dlat.com/)
يلا يا عدولات شوفوا معايا ابداعاتى الجديدة :)
.............
اول حاجة جبت علب من الفارغة دى وزينتها
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946431.png (http://up.3dlat.com/)
زينتها بقماش شفاف ( شيفون ) ولزقته بمسدس الشمع
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946433.png (http://up.3dlat.com/)
وهنا زينتها بالستان
وحطيت عليها الزواق دا
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946432.png (http://up.3dlat.com/)
وحطيت على الحواف تل عشان يخلى شكلها احلى :)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946434.png (http://up.3dlat.com/)
ودا الشكل النهائى ودى والاكسسوارات اللى هحطها فيها
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946436.png (http://up.3dlat.com/)
ودى بعد ما حطيتها فيها
وعاملة واحدة كمان للأقلام بتاعتى :)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946435.png (http://up.3dlat.com/)
....................
ايه رأيكم بقى فى المواهب الجامدة دى ههههههههه ثكر صح؟ :)
http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954003.gif (http://up.3dlat.com/)
ال**در: منتدى عدلات النسائي (http://vb.3dlat.com)