المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : [اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيق


ahlam1399
02-09-2014, 03:07 AM
[اعمالي] حصرى,استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى


استغلال العلب الفارغة بشكل جميل وسهل,زينى علبة لاكسسوراتك واقلامك,تطبيقى حصرى لعدلات

http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954002.gif (http://up.3dlat.com/)

http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954004.gif (http://up.3dlat.com/)

يلا يا عدولات شوفوا معايا ابداعاتى الجديدة :)

.............

اول حاجة جبت علب من الفارغة دى وزينتها

http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946431.png (http://up.3dlat.com/)


زينتها بقماش شفاف ( شيفون ) ولزقته بمسدس الشمع


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946433.png (http://up.3dlat.com/)



وهنا زينتها بالستان
وحطيت عليها الزواق دا


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946432.png (http://up.3dlat.com/)

وحطيت على الحواف تل عشان يخلى شكلها احلى :)


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946434.png (http://up.3dlat.com/)



ودا الشكل النهائى ودى والاكسسوارات اللى هحطها فيها


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946436.png (http://up.3dlat.com/)


ودى بعد ما حطيتها فيها
وعاملة واحدة كمان للأقلام بتاعتى :)


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918946435.png (http://up.3dlat.com/)


....................

ايه رأيكم بقى فى المواهب الجامدة دى ههههههههه ثكر صح؟ :)


http://up.3dlat.com/uploads/3dlat.com_13918954003.gif (http://up.3dlat.com/)








ال**در: منتدى عدلات النسائي (http://vb.3dlat.com)