![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
الرجاع لو مهندس اشتغل او يعرف اى حاجه عن المكتب كويس ايه تعامله مع المهندسين لانى جايلى عقد عمل فيه برجاء ارسال اى استفسارات عنه |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|