Slack, you've got company. WeChat just launched its own ****** messaging app. - منتديات الرياضة

ryan

العودة   ryan > منتدى تغذيات > منتديات الرياضة

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-19-2016, 12:06 AM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي Slack, you've got company. WeChat just launched its own ****** messaging app.

Slack, you've got company. WeChat just launched its own ****** messaging app.
Slack, you've company. WeChat justSlack, you've company. WeChat justSlack, you've company. WeChat just
WeChat launched version 1.0 of its hotly-anticipated ****** chat app, WeChat Enterprise, on Monday.

WeSlack (**t its real name, but it does have a nice ring to it) is free and only available in Chinese via apps for iOS, Android, *******, and OS X. But using the program isn’t quite as simple as just downloading and logging in*—*as we found out below.

<h2 class="h2">Business casual

</h2>Like we said at the app’s an**uncement, WeChat Enterprise includes a number of features that are familiar territory to those who have used business chat apps. But it also has some welcome in**vations.

The service can essentially replace group email, and make quick chats between colleagues easier. It has useful add-ons like the ability for an employee to mark when they are on a break, hold group voice/text chats, and allows for companies to build in specific features like automated forms for reimbursements, vacations, and the like. Read more...


More about Workplace, Business, Apps, China, and WechatSlack, you've company. WeChat just

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 06:35 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
This Forum used Arshfny Mod by islam servant