![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Fare for nedstyrtning efter storbrand i Kobenhavn
Politiet har evakueret flere beboere i det indre Kobenhavn af frygt for, at en bygning, der har vaeret brand i, styrter sammen. ??????? ??????: Fare for nedstyrtning efter storbrand i Kobenhavn || ??????: ahlam1399 || ??????: اسم منتداك
|
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|