![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم اخوتى المهندسين احد الأصدقاء طلب منى مهندس او اتنين ميكا***ا تصميم و لو كان عندة خبرة فى الاشراف يبقى خير و بركة هو بيتكلم فى 5 سنين خبرة فمن اراد العمل ارجو ان يراسلنى على الخاص هو المكتب مش كبير اوى بس بيقولى ان العملا بتوعة ناس محترمين و بيكبر و انشاء الله يكون فيها خير ??????? ??????: مطلوب mechanical designer لمكتب مش كبير اوى فى جدة || ??????: rss || ??????: اسم منتداك
|
![]() |
|
|