عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 02-24-2013, 11:43 PM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي العزل ده صح ولا غلط

العزل ده صح ولا غلط
عندي قبه واربع قبوات عاوز اعزلهم علشان المطر هل الطرطشه بمونه الاديبوند والاسمنت والرمله وبعدين اعمل طبقه المحاره باضلفه الاديبوند للمونه ده يعزل ولا لا ارجو الافاده صروري
??????? ??????: العزل ده صح ولا غلط || ??????: rss || ??????: اسم منتداك

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس