عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 02-17-2013, 01:43 AM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي برمجه الplc يا ريت حد يساعدنى

برمجه الplc يا ريت حد يساعدنى
لو انا عندى 2pump بتملاء خزان والثالثه بتفرغ لو انا عاوز اشغلهم على الplc بحيث الاولى تملاء والثالثه تفرغ ثم الثانيه تملاء والثالثه تفرغ بمجرد ما اضغط start بحيث كل مره واحده تملاء والثالثه تفرغ وهكذا

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس