علي
اي اساس اختار مشروع التخرج
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اتمني حد يقولي ع
اي اساس اختار مشروع التخرج
انا في الفرقه الرابعه انشاءات
يعني قدامي
اختار 1))خرسانه
2))structure
3)) steel
4))خواص مواد وضبط الجوده
وهل المشروع اللي هاخده هياثر ع مجال العمل بعد
التخرج
او لو ناويه ان شاء الله احضر ماجيستير يبقي ع مشروهع
التخرج برده
ربنا يكرمكم حد يفيدني لاني مش عارفه اعمل ايه ..... وجزاكم الله خيرا