عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 02-07-2013, 07:33 PM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي حوائط الساندوتش بانل

حوائط الساندوتش بانل
كنت حابه أسألكم عن حوائط الساندوتش بانل ايه مميزاتها وايه عيوبها وهل يمكن بناء اكتر من دور بالحوائط دى والسقف بتاعها بيتحمل الحمولات التقيله والا لاء وهل هيه أرخص تكلفه من البناء العادى والا لاء وهل الحوائط دى هبه اللى بيبنوا بيها المستشفيات الحكوميه الكبيره زى معهد ناصر وهل لو اتعملت الحوائط دى على ارض زراعيه هتتحمل المياه اللى ممكن توصلها من رى الأراضى المجاوره ليها والا لاء .................. انا نزلت لينك لشركه بتبنى مبانى بال3 بانل ياريت تتطلعوا عليه وتقولولى رأيكم وتجاوبونى على تساولاتى لأنى الموضوع ده مهم بالنسبه لى وانا مش مهندسه ومش افهم في الحاجات دى معلش انتم هتحطوا اسم الموقع بينwww وcom علشان انا مش عارفه ادرج اللينك لأنى جديده أسم الموقع اهه "nazirkhalifa"
??????? ??????: حوائط الساندوتش بانل || ??????: rss || ??????: اسم منتداك

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس