عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-02-2014, 09:03 PM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي الوايت نايتس للزمالك : النادى ده نادينا و يا ويله اللى يعادينا !!

[IMG]https://s2.yimg.com/bt/api/res/1.2/5ijGdcnYHk6y0sGLvLGf6Q--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTg2O3E9NzU7dz0xMzA-/http://media.zenfs.com/ar_XA/News/alahram_sports/2012-634785789966174286-617_outer**rmal.jpg[/IMG]هتفت رابطة الوايت نايتس المنتمية لنادى الزمالك هتافات حاسمة أمام مقر النادى اليوم بعد أن وصلت الحالة بين الرابطة ومسئولى النادى على طريق مسدود خاصة تصريحات المستشار مرتضى منصور رئيس النادى. وهتفت الرابطة بالهتافات الاتية .. النادى ده نادينا و يا ويله اللى يعادينا !! واصلت الوايت نايتس الهتاف ..الزمالك ملك للجمهور ، مش لشوية كراسى يا ,...,. . كله سكوت و يسمع لأننا جينا !!!. يذكر أن الزمالك أعلن اليوم تنصيب حسام حسن مديراً فنياً للفريق خلفاً لأحمد حسام ,ميدو,.




أكثر...

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس