عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 07-30-2014, 01:41 PM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي مباريات المعسكر

مباريات المعسكر
النمور عسكروا على اربع مراحل في جده والطايف وجده وبعدين هولندا والطبيعي والمعروف ان المباريات تكون بالتدريج بفرق ضعيفه بس المشكله احنا على نهايه الاعداد ولعبنا مع فرق اول مره نسمع بها ماعدا الوحده ونجران ويمكن يكونون اقوى من فرق مباريات الي في هولندا .
ليه ماتم الترتيب بلعب مباريات اكثر قوه من هذي الفرق في هولندا .واذا كان عشان رمضان معروف ان رمضان ماجاء فجأه المفروض يترتب لعب مباريات قويه في العيد لو افترضنا ان الفرق الاوربيه ناتلعب متأخر في الليل .وكمان الدميري ليه مالعب؟؟؟
??????? ??????: مباريات المعسكر || ??????: rss || ??????: اسم منتداك

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس