عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-26-2013, 04:21 PM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي لدى سؤالين واحد يخص الفلات السلاب ةالاخر الهولوبلوك سلاب

لدى سؤالين واحد يخص الفلات السلاب ةالاخر الهولوبلوك سلاب
1) لما اجى اعمل فتحة فى الفلات سلاب من المعروف ان الكود ذكر ابعاد محددة للفتحات وعند التسليح نقوم بوضع فواتير 4فاى 16 على اطراف الفتحة ...طيب لو ابعاد الفتحة زادت على اللى فى الكود اللى نعمله فى الحاله دى هل اضطر مثلا لعمل كمرات حول الفتحة فى هذة الحالةولا ايه؟؟؟؟؟؟؟



2) لما ابعاد الهولو بلوك تبقى كبيرة هل هاحط مشاطيف (احجبة) عند الاركان زى الsolid slab?????????


كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس