عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-21-2013, 12:00 AM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي سؤال لذوي الخبرة فى التصميم الانشائي

سؤال لذوي الخبرة فى التصميم الانشائي
فى التصميم هنا فى السعودية فى اعمده بتتصمم على15سم*50سم ازااااااااااااااااااااااا اااااى؟؟؟؟؟؟؟؟؟مش المفروض ان اقل بعد للعمود 30*40....................انا بصمم بشيت الاكسيل للمهندس محمود زغلل..........وهوه عامل الشيت و**ممه على ان اقل ابعاد للعمود 30*40..........انا مش عارف اعمل ايه ياريت لو حد يقدر يدينى شيت اكسيل اقدر اتحكم فيه فى الابعاد اللى انا عايزها ..............

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس