سؤال
لذوي الخبرة فى التصميم الانشائي
فى
التصميم هنا
فى السعودية
فى اعمده بتتصمم على15سم*50سم ازااااااااااااااااااااااا اااااى؟؟؟؟؟؟؟؟؟مش المفروض ان اقل بعد للعمود 30*40....................انا بصمم بشيت الاكسيل للمهندس محمود زغلل..........وهوه عامل الشيت و**ممه على ان اقل ابعاد للعمود 30*40..........انا مش عارف اعمل ايه ياريت لو حد يقدر يدينى شيت اكسيل اقدر اتحكم فيه
فى الابعاد اللى انا عايزها ..............