الموضوع: من اين ابدأ
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-07-2013, 04:06 PM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي من اين ابدأ

من اين ابدأ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا مهندس برمجيات وكنت نويت اني ادرس الاليكترونيات وتحديدا تصميم الدوائر الاليكترونية , والمنتدى فيه كمية مواضيع فعلا دسمه وشيقه لكن للاسف انا مش عارف ابتدي من منين ..

انا كل الي عايزه اني اعرف ازاي اعمل دائرة اليكترونية الي هي البورده الخضرا الي في الاخر تطلع USB Port للكومبيوتر , انا عارف يعني ايه مقاومه و AC وعارف ازاي اعمل Diagrams بس للاسف مش عارف اطبق الكلام دا على الواقع من حكم الدراسه للاسف .

اتمنى ان حد من الاخوه الاعضاء يزودني يا اما بموضوع مكتوب او نصيحه لا اكثر

وجزاكم الله خيرا
??????? ??????: من اين ابدأ || ??????: rss || ??????: اسم منتداك

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس