عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 10-12-2012, 12:41 AM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي ارجو المسااااااااعدة !!

ارجو المسااااااااعدة !!
فى بيت اتعملت القواعد بتاعته على وش الارض وبعدين صاحبه عمل عمدان الدور الاول بعد ما ردم مترين وبعدين قفل بالطوب فجاره ردم اعلى منه بحيث انه يعلى عنه فدلوقتى صاحب البيت عايز يشيل الردم تانى ويكسر الطوب لحد منتصف العمدان (العمدان كما هيا ) بحيث يصب عليها سقف ويعملها بدروم ويعلى بمنسوب الدور الاول عن جاره ........
السؤال بقى : هل ينفع نصب سقف بلاطة يعنى على حوائط تقريبا مبنية على طوبة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس