عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-29-2012, 02:30 AM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي ارجو الحل ( مشكله في ال automation studio)

ارجو الحل ( مشكله في ال automation studio)
انا عندي مشكله في ال ( automation studio ) اني كل ما افتح ال builder علشان اغير في valve معين مابلاقيش شكل ال valve اصلا موجود وبلاقي الصفحه فاضيه تماما وفي علامه x في اعلى يسار الصفحه وكانها ما تحملتش اصلا والمشكله دي بردوا بتظهر في حتت تانيه ذي لما اجي اشوف characteristic curve لبلف مثلا .. ارجو الرد لو سمحتواااااا


كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس