
12-29-2012, 02:30 AM
|
|
Senior Member
|
|
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
|
|
ارجو الحل ( مشكله في ال automation studio)
ارجو الحل ( مشكله في ال automation studio)
انا عندي مشكله في ال ( automation studio ) اني كل ما افتح ال builder علشان اغير في valve معين مابلاقيش شكل ال valve اصلا موجود وبلاقي الصفحه فاضيه تماما وفي علامه x في اعلى يسار الصفحه وكانها ما تحملتش اصلا والمشكله دي بردوا بتظهر في حتت تانيه ذي لما اجي اشوف characteristic curve لبلف مثلا .. ارجو الرد لو سمحتواااااا
|