عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 10-11-2012, 03:55 AM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي مش المفروض لما ادخل حمل الزلازل qx وqy مدخلش d.l ولا l.l عشان تجيب اكبر عزم على الح

مش المفروض لما ادخل حمل الزلازل qx وqy مدخلش d.l ولا l.l عشان تجيب اكبر عزم على الحوائط
مش المفروض لما ادخل حمل الزلازل qx وqy مدخلش d.l ولا l.l عشان تجيب اكبر عزم على الحوائط

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس