
10-11-2012, 03:55 AM
|
|
Senior Member
|
|
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
|
|
مش المفروض لما ادخل حمل الزلازل qx وqy مدخلش d.l ولا l.l عشان تجيب اكبر عزم على الح
مش المفروض لما ادخل حمل الزلازل qx وqy مدخلش d.l ولا l.l عشان تجيب اكبر عزم على الحوائط
مش المفروض لما ادخل حمل الزلازل qx وqy مدخلش d.l ولا l.l عشان تجيب اكبر عزم على الحوائط
|