مهندس
معماري حديث التخرج2012 وأرغب فى عقد عمل
أنا
مهندس معماري حديث التخرج 2012 ، وارغب
فى عقد عمل لدولة ( السعوديه او الكويت او عمان ) ، وانتوا عارفين طبعا إن الحياه بتبقى لسه وردي مع الخريج الجديد ، فياريت يابشمهندسين اللى يـَمر عليه أى
عقد كدا ولا كدا يبلغنى ....والله
فى عون العبد مادام العبد
فى عون أخيه ..... وشكراااااااا