عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-26-2012, 06:03 AM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي مهندس معماري حديث التخرج2012 وأرغب فى عقد عمل

مهندس معماري حديث التخرج2012 وأرغب فى عقد عمل
أنا مهندس معماري حديث التخرج 2012 ، وارغب فى عقد عمل لدولة ( السعوديه او الكويت او عمان ) ، وانتوا عارفين طبعا إن الحياه بتبقى لسه وردي مع الخريج الجديد ، فياريت يابشمهندسين اللى يـَمر عليه أى عقد كدا ولا كدا يبلغنى ....والله فى عون العبد مادام العبد فى عون أخيه ..... وشكراااااااا

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس