عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-21-2012, 06:07 PM
rss rss غير متواجد حالياً
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
افتراضي ارجوكم ارجوكم حد يساعدني بليييز

ارجوكم ارجوكم حد يساعدني بليييز
انا ساكنة في عمارة مبنية من حوالي 35 سنة .. رخصتها طالعة بخمس ادوار لكن هي وقتها اتبنت اربعة بس النهاردة الورثة عمالين يبنوا في الدور الخامس ده ولما كلمناهم وقلنا ان ده خطر قالوا ان الرخصة طالعة بخمس ادوار بس طمعا ده من زماااان اوي وشكلهم عاوزين فلوس وخلاص المهم علشان مطولش على حضراتكم العمارة اصلا من زمان ضعيفة وبتتهز لأقل حركة والله والحيطة عندي في الاوضة بها شروخ لكن مش عارفة العمدان ظروفها ايه .. العمارة طوب احمر ومحدش دهنها من ساعة لما اتبنت طبعا مقولكمش بقى العمال وهما بيبنوا فوق انا حاسة ان العمارة بترقص بجد مع الرزع والخبط وانا اصلا ساكنة في اخر دور هل موضوع ان العمارة بتتهز بشكل مخيف ده طبيعي .. وهل طبيعي انهم يبنوا بعد 35 سنة من انشاء هذه العمارة اللي اصلا ضعيفة ومش متماسكة؟ ارجوكم حد يفيدني علشان انا حاسة ان العمارة بجد هاتقع علىنا ومش عارفة اعمل ايه وبابا كمان خايف :( اختكم شروق

كلمات البحث

العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات


رد مع اقتباس