
Het duo Guido Van
Huylenbroeck - Sarah De
Saeger zal zich
geen kandidaat stellen
voor het
rectorschap van de universiteit Gent. Dat bevestigt Van
Huylenbroeck aan Belga. "We hebben maximum 40 procent behaald in de eerste cyclus en geloven daarom dat het beter is om nu een nieuw kandidatenduo aan zet te laten. Het zou
voor de universiteit niet goed zijn om verder te polariseren", klinkt het. "We hebben
geen voorkeur
voor een van de 2 huidige kandidatenduo's", klinkt het nog.
أكثر...