
02-27-2014, 10:27 AM
|
|
Administrator
|
|
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 3,727,761
|
|
Josep Maria Bartomeu: "´Es un orgull per al Barça tenir un acord amb Intel"

Josep Maria Bartomeu: "És un orgull per al Barça tenir un acord amb Intel"
El president del FC Barcelona ha fet un repàs de l'acord amb la multinacional aquest matí al Mobile World Congress que se celebra a Barcelona. "L'acord entre...
From:FC Barcelona
Views:32
1ratings
Time:03:30More inSports
أكثر...
|