
08-13-2016, 05:12 AM
|
|
Senior Member
|
|
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 721,669
|
|
البنات قالت رأيها في الشباب بصراحة .. خاين و كداب و مخلص
البنات قالت رأيها في الشباب بصراحة .. خاين و كداب و مخلص
<div>البنات قالت رأيها في الشباب بصراحة .. تعالوا نشوف قالت اية
عمرك سألت بنت اية رأيها فيك بصراحة ؟
عايز تعرف اية رأي البنات في الشباب والرجالة ؟
نزلنا الشارع وسألنا البنات اتعرفتي على ولاد كتير في حياتك ؟! ايه رأي في في الشباب والرجالة ؟
خاين ولا مخلص - كداب ولا صادق - ذكي ولا غبي ؟
|