Mindst 38
draebt af
bomber i Afghanistan
AFGHANISTAN:
Mindst 38 mennesker er blevet
draebt af en stribe
bomber i
Afghanistan sondag.Ifolge Aljazeera blev
Mindst 25 draebt, da en selvmordsbomber sondag aften lokal tid detonerede en stor spraengladning i en bil naer en militaerbase i den ostlige Khost-provins, hvor der ogsa er udstationeret udenlandske soldater.Alle de draebte er ifolge Aljazeeras oplysninger afghanere.Tidligere pa dagen mistede
Mindst 13 personer ifolge Radio Free Europe, som blandt andre citerer nyhedsbureauet DPA, livet ved to eksplosioner.