الموضوع
:
مهرجان الاحذية والشنط موديلات راقيةمش هتصدقى انهم فى المستعمل
عرض مشاركة واحدة
#
1
12-20-2013, 07:58 PM
ahlam1399
Administrator
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 3,727,761
مهرجان الاحذية والشنط موديلات راقيةمش هتصدقى انهم فى المستعمل
مهرجان الاحذية والشنط موديلات راقيةمش هتصدقى انهم فى المستعمل
مهرجان
الاحذية
والشنط
موديلات
راقيةمش
هتصدقى
انهم
فى
المستعمل
ازيكم يا حلوين
جيبالكم النهاردة شوية احذية وشنط تحفة الاغلبية ماركة جديد تصفية ومستورد استعمال نضيف
والله ما
هتصدقى
انهم
سكند هاند وهتدعولى وطبعا الكل عارف ان الصور بتظلم الحاجة
انا بقابل مترو محطة المطرية
وممكن ميدان الالف مسكن فقط من الساعة 1 الضهر لحد 6 المغرب ماعدا الجمعة
مستعدة لاى استفسار يا احلى عدولات
وعاوزة اللى تدخل ترفعلى الموضوع بدعوة حلوة
كوتشى اوتو لون اسود يلبس" 38 39" ب100 جنيه من اصل 298 جنيه
جزمة فلات مقاس "40" ب40 جنيه من اصل 75 جنيه
جزمة فلات مقاس "37" ب40 جنيه من اصل 75 جنيه
جزمة بنى مقاس "40 "ب40 جنيه من اصل 75 جنيه
جزمة اوتو هافان دهبى فلات تلبس "36 "ب80 جنيه من اصل 250 جنيه
جزمة قطيفة بايطار دهبى مقاس "37 "ب40 جنيه من اصل 100 جنيه
جزمة اوتو مطعمة كورشيه فلات تلبس" 38" ب40جنيه من اصل 150 جنيه
شبشب مقاس "39" ب40 جنيه من اصل 75
شبشب بنى مقاس " 39" ب70 من اصل 100 جنيه
شنطة تايجر ب50 جنيه استعمال نضيف جدا
شنطة سوداء ب40 جنيه استعمال راقى
شنطة سوداء ب30 جنيه استعمال نضيف
شنطة قطيفة لون رمادى ب 25 جنيه استعمال راقى
شنطة سوداء ب40 جنيه استعمال نضيف
شنطة جديدة بس فيها تقشير ورا الحزام مش باين ب20 جنيه
شنطة قماش قوى استعمال نضيف ب15 جنيه
شنطة قماش استعمال نضيف ب15 جنيه
ال**در:
منتدى عدلات النسائي
??????? ??????:
مهرجان الاحذية والشنط موديلات راقيةمش هتصدقى انهم فى المستعمل
||
??????:
ahlam1399
||
??????:
اسم منتداك
https://hameed.nwar.uk/vb
كلمات البحث
العاب ، برامج ، سيارات ، هاكات ، استايلات
ahlam1399
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ahlam1399
البحث عن كل مشاركات ahlam1399