Sporarbejdet
mellem Odense og
Fredericia traekker ud
Togpassagerer
mellem Odense og
Fredericia ma tidligt sondag morgen fortsat **jes med togbusser.Sporarbejdet
mellem de to stationer skulle efter planen have vaeret faerdigt klokken 5, men arbejdet er blevet forsinket og forventes derfor forst faerdigt klokken 9.Det fortaeller Steen Neuchs Vedel, direktor for Anlaeg og Fornyelse i Banedanmark.