![]() |
لو سمحت عايزة مساعدة منكم
لو سمحت عايزة مساعدة منكم
انا ساكنة بمكة العزيزية وكنت عايزة اعرف روضة حلوة لبنتي في العزيزية عايزة مكانها وأرقام التليفون لو سمحت اللي يعرف يساعدني ويقولي وشكرا ليكم الموضوع الأساسي: لو سمحت عايزة مساعدة منكم ال**در: مُنْتَدَى أَنَا مُسْلِمَةٌ |
| الساعة الآن 12:55 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir