![]() |
Einde Kompany bij Rode Duivels dichtbij?
http://img-s-msn-com.akamaized.net/t...f&x=1202&y=750Voor het eerst sinds oktober 2015 is Vincent Kompany opnieuw opge**men in de selectie van de Rode Duivels. Vrijdag toonde hij zichtbaar hoe blij hij was opnieuw bij de nationale ploeg te zitten. De aanvoerdersband is hij definitief kwijt aan Eden Hazard. "Die band is niet zo belangrijk, spelen en mezelf opnieuw integreren in de groep wel," zo zei Vince The Prince vrijdag tege**ver de pers. "Eden heeft de taak en de rol van kapitein ook goed ingevuld de voorbije jaren." Kompany is sinds maart opnieuw helemaal fit en k**kte zich opnieuw in de basis bij zijn club, Manchester City. Zijn grote motivatie bij het revalideren: het WK van 2018 in Rusland. En dat WK zou weleens zijn afscheid kunnen betekenen van de nationale ploeg, zo bekende de 31-jarige verdediger bij Het Nieuwsblad: "De kans is groot dat volgend seizoen mijn laatste is bij de nationale ploeg, al is dat zeker **g niet definitief." (Fausto by Tagtik/Picture: Belga)
أكثر... |
| الساعة الآن 11:19 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir