![]() |
Regeringsudvalg giver whistleblowerordning dodsstodet
Regeringsudvalg giver whistleblowerordning dodsstodet
Regeringens eget ekspertudvalg advarer i ny rapport mod at indfore en sakaldt whistleblowerordning for alle offentlige myndigheder, som regeringen ellers tidligere selv har foreslaet, erfarer Berlingske. »Selvfolgelig« lytter vi til den anbefaling, siger justitsminister Mette Frederiksen. |
| الساعة الآن 01:02 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir