ryan

ryan (https://hameed.nwar.uk/vb/index.php)
-   كوكو دنمارك (https://hameed.nwar.uk/vb/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Obama: Det er svaert at tro pa en tostatslosning (https://hameed.nwar.uk/vb/showthread.php?t=1278412)

ahlam1399 03-22-2015 05:35 AM

Obama: Det er svaert at tro pa en tostatslosning
 
Obama: Det er svaert at tro pa en tostatslosning
Det er svaert - hvis ikke umuligt - at tro pa en tostatslosning i den israelsk-palaestinensiske konflikt, efter at Israels premierminister, Benjamin Netanyahu, er blevet genvalgt.Sa klar er USA's …


الساعة الآن 07:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
This Forum used Arshfny Mod by islam servant