![]() |
Obama: Det er svaert at tro pa en tostatslosning
Obama: Det er svaert at tro pa en tostatslosning
Det er svaert - hvis ikke umuligt - at tro pa en tostatslosning i den israelsk-palaestinensiske konflikt, efter at Israels premierminister, Benjamin Netanyahu, er blevet genvalgt.Sa klar er USA's … |
| الساعة الآن 07:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir