ryan

ryan (https://hameed.nwar.uk/vb/index.php)
-   كوكو دنمارك (https://hameed.nwar.uk/vb/forumdisplay.php?f=46)
-   -   »SF ma ikke falde i ét med tapetet« (https://hameed.nwar.uk/vb/showthread.php?t=1222974)

ahlam1399 02-24-2015 08:01 PM

»SF ma ikke falde i ét med tapetet«
 
»SF ma ikke falde i ét med tapetet«
Da SF Ringkobing Fjord forleden holdt generalforsamling fortalte formand for byradsgruppen, Peder Sorensen, blandt andet om forvandlingen fra protestparti til dét han kaldte indflydelsesparti.


الساعة الآن 01:02 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
This Forum used Arshfny Mod by islam servant