ryan

ryan (https://hameed.nwar.uk/vb/index.php)
-   كوكو دنمارك (https://hameed.nwar.uk/vb/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Nu betaler det sig bedre at arbejde (https://hameed.nwar.uk/vb/showthread.php?t=1183730)

ahlam1399 02-05-2015 10:06 AM

Nu betaler det sig bedre at arbejde
 
Nu betaler det sig bedre at arbejde



Venstres kæphest om, at det bedre skal kunne betale sig at arbejde, er måske redet fra partiet. I hvert fald viser nye tal, at det i 2015 meget bedre kan betale sig at arbejde end i 2013.Powered by WPeMatico


الساعة الآن 08:48 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
This Forum used Arshfny Mod by islam servant