![]() |
محتاره ما بين الكرنيش و النور
محتاره ما بين الكرنيش و النور
السلام عليكم يا بنات، من فضلكم افيدوني جزاكم الله خيرا ، انا محتاره اولد في مستشفى الكرنيش او مستشفى النور فرع المطارل. انا كنت متابعه من البدايه مع دكتوره ماجدج في النور ،بس فيه ناس خوفتني بيقولو انهم بيستعجلو في الولاده و فعا الدكتوره قلتلي اولد قيصري لما رفضت عشان مفيش سبب قالت خلاص يبقا اجيلها تديني طلق صناعي ، دا خوفني زياده و لما روحت الكرنيش قلولي لا بنستنا الطلق الطبيعي يلا ادا خلصتي مده الحمل و مجاش طلق ، بالله عليكم انصحوني |
| الساعة الآن 03:44 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir