ryan

ryan (https://hameed.nwar.uk/vb/index.php)
-   مواضيع منقولة من مواقع اخرى2 (https://hameed.nwar.uk/vb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   محتاره ما بين الكرنيش و النور (https://hameed.nwar.uk/vb/showthread.php?t=1103229)

rss 01-11-2015 02:25 PM

محتاره ما بين الكرنيش و النور
 
محتاره ما بين الكرنيش و النور
السلام عليكم يا بنات، من فضلكم افيدوني جزاكم الله خيرا ، انا محتاره اولد في مستشفى الكرنيش او مستشفى النور فرع المطارل. انا كنت متابعه من البدايه مع دكتوره ماجدج في النور ،بس فيه ناس خوفتني بيقولو انهم بيستعجلو في الولاده و فعا الدكتوره قلتلي اولد قيصري لما رفضت عشان مفيش سبب قالت خلاص يبقا اجيلها تديني طلق صناعي ، دا خوفني زياده و لما روحت الكرنيش قلولي لا بنستنا الطلق الطبيعي يلا ادا خلصتي مده الحمل و مجاش طلق ، بالله عليكم انصحوني


الساعة الآن 03:44 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
This Forum used Arshfny Mod by islam servant