المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : إبراهيم حسن يفتح النار على التحكيم: "لو هنقضيها أكل عيش فبلاش نلعب كرة أحسن"


ahlam1399
11-22-2018, 08:24 AM
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZC1ytxNomGSAdT_ygO3t3bfwjmi6Fk UarWy-snntG5qQpxVi_cGlGG-mF0qwI3Xw2W6uJIdKOWQ

إبراهيم حسن يفتح النار على التحكيم: "لو هنقضيها أكل عيش فبلاش نلعب كرة أحسن" (http://www.el-ahly.com/pages/News.aspx?aid=124558) الأهلي المصريFull coverage (https://news.google.com/story/dC_ReSkox_sjhRM?hl=ar&ned=ar_me)


أكثر... (http://www.el-ahly.com/pages/News.aspx?aid=124558)