المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لو سمحت عايزة مساعدة منكم


ahlam1399
03-17-2014, 09:30 PM
لو سمحت عايزة مساعدة منكم
انا ساكنة بمكة العزيزية وكنت عايزة اعرف روضة حلوة لبنتي في العزيزية
عايزة مكانها وأرقام التليفون لو سمحت اللي يعرف يساعدني ويقولي وشكرا ليكم

الموضوع الأساسي: لو سمحت عايزة مساعدة منكم (https://hameed.nwar.uk/vb/!275904!http://www.muslmh.com/vb/t275904.html)
ال**در: مُنْتَدَى أَنَا مُسْلِمَةٌ (http://www.muslmh.com/vb/)