rss
09-18-2015, 03:00 AM
فقط لمدة محدودة اشترى شنط وأحذية بسعر 2 دولار! خصومات 95%
طبعا كلنا بنتمنى نشترى أحدث المستلزمات وكل واحدة ليها طريقتها, النهاردة الطريقة المثالية للشراء مع خصومات 95% وأكتر على أى منتج تتخيليه والتوصيل لحد باب البيت فى أى مكان فى الوطن العربى.
طبعا هبسط الشرح على قد ماقدر وهحاول أضيف صور للمنتجات المتاحة لكن باختصار الموقع ده بيقدم سلعات كتير جدا وعليها مزادات يعنى ممكن تلاقى شنطة Michael Kors Hamilton Large MK Logo Tote Bag - Brown وياريت تبحثوا عنها, سعرها فعلا أصلية 600 دولار!!! الموقع ده حقيقى هيديهالك ب 2 دولار!!! فعلا ومش هتدفعى أكتر منهم, والتوصيل لحد باب بيت حضرتك. والموقع مليان منتجات تقدرى تختارى.
أنا عرفت الموقع ده صدفة وهو بسيط جدا بيبقى عبارة عن مزاد بينك وبين الناس اللى عاوزة نفس السلعة وأنتى وشطارتك بس فعلا السعر هيفضل فى المستوى اللى بيحافظ على الخصم الرهيب ده.
الموقع مش طالب أى بيانات فى التسجيل خالص وسهل جدا التعامل معه وكله بيربح منه وبيطلع كسبان وأنا أخدت موبايل iPhone 6 بسعر 8 دولار!!! ووصل خلال 3 أيام وأنا فى غاية السعادة عشان كدة قررت أشارككم الموقع وربنا يبارك ليكم كلكم وباركولى على الهدية.
ودول حبة صور من داخل الموقع للإطمئنان.
http://www.traidnt.net/vb/images/imgcache/2015/09/gaydn-22152768-1.jpg
شايفين أسعار الماركات عاملة إزاى والناس اشتريتها بأسعار عاملة أزاى؟!!! مش معقولة!!!
من الأخر ده رابط الموقع التسجيل عليه تافه جدا فى ثوانى ولا تفعيل ايميل ولا أى حاجة! التسجيل فى الصفحة دى تحت على الشمال.
https://goo.gl/UjAuUd
وإن شاء الله كلكم كسبانين.
طبعا كلنا بنتمنى نشترى أحدث المستلزمات وكل واحدة ليها طريقتها, النهاردة الطريقة المثالية للشراء مع خصومات 95% وأكتر على أى منتج تتخيليه والتوصيل لحد باب البيت فى أى مكان فى الوطن العربى.
طبعا هبسط الشرح على قد ماقدر وهحاول أضيف صور للمنتجات المتاحة لكن باختصار الموقع ده بيقدم سلعات كتير جدا وعليها مزادات يعنى ممكن تلاقى شنطة Michael Kors Hamilton Large MK Logo Tote Bag - Brown وياريت تبحثوا عنها, سعرها فعلا أصلية 600 دولار!!! الموقع ده حقيقى هيديهالك ب 2 دولار!!! فعلا ومش هتدفعى أكتر منهم, والتوصيل لحد باب بيت حضرتك. والموقع مليان منتجات تقدرى تختارى.
أنا عرفت الموقع ده صدفة وهو بسيط جدا بيبقى عبارة عن مزاد بينك وبين الناس اللى عاوزة نفس السلعة وأنتى وشطارتك بس فعلا السعر هيفضل فى المستوى اللى بيحافظ على الخصم الرهيب ده.
الموقع مش طالب أى بيانات فى التسجيل خالص وسهل جدا التعامل معه وكله بيربح منه وبيطلع كسبان وأنا أخدت موبايل iPhone 6 بسعر 8 دولار!!! ووصل خلال 3 أيام وأنا فى غاية السعادة عشان كدة قررت أشارككم الموقع وربنا يبارك ليكم كلكم وباركولى على الهدية.
ودول حبة صور من داخل الموقع للإطمئنان.
http://www.traidnt.net/vb/images/imgcache/2015/09/gaydn-22152768-1.jpg
شايفين أسعار الماركات عاملة إزاى والناس اشتريتها بأسعار عاملة أزاى؟!!! مش معقولة!!!
من الأخر ده رابط الموقع التسجيل عليه تافه جدا فى ثوانى ولا تفعيل ايميل ولا أى حاجة! التسجيل فى الصفحة دى تحت على الشمال.
https://goo.gl/UjAuUd
وإن شاء الله كلكم كسبانين.