ahlam1399
02-05-2015, 10:06 AM
Nu betaler det sig bedre at arbejde
Venstres kæphest om, at det bedre skal kunne betale sig at arbejde, er måske redet fra partiet. I hvert fald viser nye tal, at det i 2015 meget bedre kan betale sig at arbejde end i 2013.Powered by WPeMatico (http://www.wpematico.com)
Venstres kæphest om, at det bedre skal kunne betale sig at arbejde, er måske redet fra partiet. I hvert fald viser nye tal, at det i 2015 meget bedre kan betale sig at arbejde end i 2013.Powered by WPeMatico (http://www.wpematico.com)