ahlam1399
01-31-2015, 11:22 AM
Luftkaptajn havde forladt sit saede ved AirAsia-styrt
Da forstepiloten vendte tilbage til sin plads i cockpittet, var det for sent.
Da forstepiloten vendte tilbage til sin plads i cockpittet, var det for sent.
مشاهدة النسخة كاملة : Luftkaptajn havde forladt sit saede ved AirAsia-styrt