ahlam1399
12-29-2014, 01:25 AM
قال المهندس أسامة الشيخ رئيس اتحاد الإذاعة والتليفزيون الأسبق ، في تصريحات خاصة لل**ري اليوم ، عن أسباب دخوله السجن ، كنت كبش فداء، هما عايزين يجيبوا رجل أنس الفقي، لكنه يعمل في ديوان الوزارة وميزانية الوزارة 30 مليون جنيه يعني شوية مرتبات، في حين أنني كنت أعمل في موازنة قدرها عدة مليارات، والغريب أن واحد من الناس الواصلة في حكومة شفيق،قال لهم نصا قبل يناير بشهر "شوفوا الواد بتاع رئيس الاتحاد ده عنده مليارات في مليارات وبيشتري *****ات وبيعمل في برامج هاتوه"، علشان يجيبوا انس ، وسبحان الله اللي قال كده حصلنا في السجن .
هذا المحتوى من «ال**ري اليوم».. اضغط هنا (http://www.almasryalyoum.com/news/details/613366) لقراءة الموضوع الأصلي والتعليق عليه
أكثر... (http://www.almasryalyoum.com/news/details/613366)
هذا المحتوى من «ال**ري اليوم».. اضغط هنا (http://www.almasryalyoum.com/news/details/613366) لقراءة الموضوع الأصلي والتعليق عليه
أكثر... (http://www.almasryalyoum.com/news/details/613366)